Conversies genereren is belangrijker dan ooit. Maak direct contact met je website bezoekers door gebruik te maken van een netwerk van unieke Chatbots.
Chatbots zijn een geautomatiseerde chats. Chatbots kunnen snel en effectief de behoefte van de bezoeker bedienen. Zo kan de chatbot o.a. brochures sturen, doorverwijzen naar een live chat, gegevens verzamelen of doorverwijzen naar een online agenda.
Gesprekken via Chatbots gebruiken een logisch pad. Een Chatbot workflow begint met een welkomstbericht, gaat door naar een eerste vraag, geeft specifieke antwoorden/voorstellen, stelt de gebruiker in staat te reageren, verzamelt alle benodigde informatie en geeft vervolgens een bericht weer dat het gesprek beëindigt. Dit logische pad simuleert een 1 op 1 communicatie.
Je kunt oneindig conversaties simuleren in de chatbot workflow editor.
De chatbot is volledig geïntegreerd in je automations en CRM.
De volgende handeling zijn o.a. mogelijk:
Alle chats worden op contact niveau verwerkt in de lead zijn timeline “life of the lead”.