Functies / Chatbots

Chatbots

Conversies genereren is belangrijker dan ooit. Maak direct contact met je website bezoekers door gebruik te maken van een netwerk van unieke Chatbots.

Bedien de bezoeker als een 1 op 1 chatgesprek.

Chatbots zijn een geautomatiseerde chats. Chatbots kunnen snel en effectief de behoefte van de bezoeker bedienen. Zo kan de chatbot o.a. brochures sturen, doorverwijzen naar een live chat, gegevens verzamelen of doorverwijzen naar een online agenda.

Chatbot visuele workflow editor

Gesprekken via Chatbots gebruiken een logisch pad. Een Chatbot workflow begint met een welkomstbericht, gaat door naar een eerste vraag, geeft specifieke antwoorden/voorstellen, stelt de gebruiker in staat te reageren, verzamelt alle benodigde informatie en geeft vervolgens een bericht weer dat het gesprek beëindigt. Dit logische pad simuleert een 1 op 1 communicatie.

Je kunt oneindig conversaties simuleren in de chatbot workflow editor.

Chatbot integratie

De chatbot is volledig geïntegreerd in je automations en CRM.
De volgende handeling zijn o.a. mogelijk:

  • Stel vragen
  • Voeg antwoorden in
  • Verzamel informatie
  • Plan afspraken via een agenda
  • Verstuur e-mails
  • Toon linken
  • Live Chatten met persoon
  • Postback de informatie
  • Toevoegen op een lijst
  • Verwijderen van een lijst
  • Lead owner toekennen
  • Wijzigen contactvelden
  • Verwijderen van groepsacties
  • Verwijderen van workflows
  • Toevoegen aan groepsacties
  • Creëer opportunities
  • Creëer sales taken
  • Stuur notificaties naar lead owner

Chats verwerking in CRM

Alle chats worden op contact niveau verwerkt in de lead zijn timeline “life of the lead”.