Volg het succes van een e-mail helemaal naar de bottom line ROI. Volg via de statistieken de klikken, opens, bounces. Weet welke links in uw e-mails werken en welke niet. Met de rapportages van SharpSpring kunt u alles meten.
Krijg inzicht in je kosten en opbrengsten per lead kanaal om te komen tot de ware ROI van je marketing inspanningen.Volg een lead vanuit het kanaal waarop ze voor het eerst een bezoek doen op je website tot de definitieve verkoop – zelfs als die verkoop weken of maanden later wordt gedaan via een offline transactie. Zo weet je welk kanaal het beste rendeert en welke juist niet.
Volg uw betaalde search campagnes, bekijk de robuuste trefwoord data en volg op keyword wat AdWords kost en wat het tot in detail oplevert. Maak je belangrijke beslissingen op het gebied van adwords met een volledig inzicht in wat er gebeurt.
SharpSpring legt het gedrag van je contacten vast. Elke geopende en gelezen email. Alle bezochte webpagina en hoe vaak ze die bezoeken. Ingevulde webformulieren, bekeken video’s gedownloade documentatie en nog veel meer.
SharpSpring gaat verder dan het vermogen van de traditionele ESP’s zoals MailChimp en Constant Contact door het verstrekken van volledige informatie over de activiteit van een bezoeker nadat ze doorklikken vanuit een e-mail. Weet elke pagina te bezoeken, formulier ingevuld, webinar sign-up-wit-papier dat is gedownload van de e-mail campagnes die u sturen.
Zie wie van je leads er op je website is geweest en wat ze daar doen. Met de leadscore zie je direct of ze klaar zijn om zaken te doen.
Bekijk en analyseer de prestaties van een workflow. Leer wanneer en waarom een lead grotere interesse krijgt in jouw product of dienst en over gaat tot een aankoop. Of juist interesse verliest en afhaakt. Optimaliseer met deze informatie elk component van een workflow en verhoog je omzet.
Voeg een sharpspring trackingcode toe aan je website en volg exact wat een bezoeker op je website doet. Welke pagina wordt bezocht, welke documentatie wordt gedownload, welk formulier wordt ingevuld en wat er wordt gekocht. Gebruik deze inzichten om je sales nog beter te laten renderen.
Ontvang dagelijks in je mailbox een overzicht van alle bezoekers van die dag. Inclusief contactinformatie, leadscore en andere relevante informatie.
Geef je bezoekers een Lead Score wanneer ze belangrijke pagina’s op je website bezoeken en start automatisering wanneer een bepaalde score is behaald.
Voeg een SharpSpring trackingcode toe aan een of meerdere websites, microsites, blog- of landingpagina`s en begin met het genereren en volgen van leads.